15 år i morrn !

dagens lite snabbt då ;)
vakna vid kavrt i 8 och kom verkligen inte upp , fica mig på 20 minuter , lite smått stolt asså .
aja jag mötte upp julia och ida på spårvagnen vi åkte till våran underbara skolan "host" aja vi hade tråkiga lektioner hela dagen och dagens var ju emelies och mina sms under läsningen fyfan vilken humor asså !
sluta skolan 20 över 2 åkte hem mötte upp robin en pytte stund gick sen till handbollen .
hade sjukt ont i halsen och träningen gjorde bara det bättre med att bara springa spring i en och en halv timme
härligt ! nu kom jag hem och allt är helt galet hänger inte riktigt med fyfan rykten sprids snabbt i lilla staden norrköping aja hoppas på det bästa :) nu ska jag ta en varmt bad och vänta på att mamma ska komma hem och ta hand om sitt sjuka barn som har ont i halsen ..

puss älsklingar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0