så är det

man bara inte låta bli att slänga in en litet blogginlägg :)
mamma chillar sönder framför tvN och jag "pluggar"
- vad duktig du har varit idag att plugga evelyn .
- jag vet !
- vart är böckerna ?
- jag plugga på datorn
- EVELYN VARFÖR HAR DU TAGIT EN TUGGA AV BULLEN OCH LAGT TBX DEN ?!?!?!?
- skulle bara se hur den smaka


vill bara säga att jag älskar skolan jag älskar att plugga och jag fattar allt , jag har mvg i alla ämnen alla lärare älskar mig jag städar alltid mitt rum sitter aldrig vid datorn och lyssnar alltid på vad min mamma säger jag sparar alla pengar jag får och jag har aldrig gjort något dumt i hela mitt liv

jag hatar skolan jag har vg i typ 5 ämnen jag fattar ingenting , jag pluggar aldrig alla lärare hatar mig jag städar mitt rum varje dag men det ser ut som ett helvete ändå jag sitter alltid vid datorn och bråkar med mamma hela tiden jag har gjort av med typ 4000 veckan efter jag kom hem från thailand, och jag gör saker jag ångrar hela tiden 

puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0