förklaring på varför jag har ett hål i foten

glömde totalt bort att dom flesta kanske inte vet vad som har hänt !
jag var ju i thailand som sagt och våra kompisar skulle visa oss ett jätte fint ställe . så vi tog mopederna och åkte sen så var det en kurva och en brant backe så man gled ner verkligen . sen tappa våran moppe fart och välte ¨mot ett berg och där stack det ut något som jag fick in i min fot , jag kördes direkt till sjukhuset och det gjorde faktist inte så ont och jag klara att ta min tröja och linda om själv och så , det rann massa blod ner från backen så det var ju många som vände sig om kan man ju säga . aja sen kom jag till sjukhuset och dom kom med en såndär säng som jag fick lägga mig på sen så åkte dom med mig till ett rum där dom kom direkt och kolla hur det såg ut och så . jag åkte in på röntgen . sen kom en nån special läkare och jag hade inte börjar gråta än men när dom sa att jag skulle få ta massa sprutor så ae fyfan jag jag tjöt asså! aja dom tog en fet jävla spruta 6 gånger i armen sen hade jävla nålar med slangar in i armen . jag blev allafall opererad och sen fick jag komma dit varje dag tills jag åkte hem . läkarn sa att det var ju jätte viktigt att jag hade foten högt på flygplanet så man fick ju åka första klass hah det var de som hände med min fot , sen nu efter har jag fått gått hos läkare varje dag här hemma :)

det är bara att fråga om ni vill veta nått mer


haha inte alls svullen ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0