bara för att jag älskar mina vänner<3

hej blöööööggen
skolan börja med idrott fotboll som jag hatar det ska vara handboll :)
det fortsatte med heltid franska och engelska vi fick sluta efter engelska klockan 10 över 1 för vi hade ingen No eller so fast hanna lajla julia och julia fick gå till halv 4 för som gick i en annan grupp ..
emelie och jag åkte hem till mig vid 3 åkte mamma jag och emelie och hämta linnea sen åkte vi till tandläkaren
haha inga hål grttis till mig :)
efter det gick följde linnea och emelie och köpte en tröja till algot hihihi
sen ska jag till hundrast gården där komer tidningen uhhhuhh hahah ;)


Kommentarer
Postat av: simone

vilken sötnos :)

2010-09-17 @ 15:04:43
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0