min lyckodag

morgonen börja sämst säger jag bara!
jag hade plattat håret och fixat mig sen regna det men jag tog min halsduk och gick ner till spårvagnen sen så var alla spårvagnar inställda och man fick inte reda på nått om det kommer nått annat och mitt hår blev idiot lockigt hhaha
komer försent till idrotten sen kom jag försent till svenskan sen hade jag as ont i magen sluta med att en jävla dryg jävel som jag hatar så jävla hårt dryga sönder mot emelie fan vad arg jag blev .
efter skolan åkte jag ner till stan lukas angelicah och marcus och skulle köpa present till våran sötaste emelie jäääämtan som snart är fyller år:)
kom hem vid typ halv och nu har jag läst en sida i engelskan tittat på två läst en till sida sutit vida datorn typ gått runt och nu sitter jag här igen jag är sämst på att plugga för jag saknar tålamod :)

haha dagens frisyr idag ;)
såå sexigt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0