sweet boy

sitter här och har så jävla tråkigt så det finns inte känns som att jag har lite små damp
jag har ju på konfa lägger haha lägger inte till nån kommentar heller hahahahaha jag kunde allafall inte vara seriös i en sekund jag garva sönder mej till allt . aja
åkte hem vid typ halv 6 i går och då följde thea med mej hem vi hyrde film och körde anden i glaset jag tjöt sönder mej :o
så här lät det

Evelyn: vi kör anden i glaset om ni vågar ;)

mamma och thea : ja :)

Evelyn förklarar reglerna NOGA

Evelyn : är du en god ande ?

Anden: kanske

Mamma: när dog du ?

evelyn: DU KAN JU INTE FRÅGA OM DÖDEN IDIOT ! jag sa ju det klart och tydligt åhhh

Mamma: men förlåt då

Thea: vad är din favorit färg ?

Anden:blod

evelyn : asså vi måste avsluta ( tjuter som fan xd)

Mamma: får vi avsluta ?

anden: nej

Evelyn: vi måste fortsätta !

Mamma: vad snackar du om ?

Thea: as garv

Evelyn vad är din favorit sport ?

Anden: s

Evelyn: snälla skriv segla

Anden : SEX

Mamma : pervo gubbe!

Evelyn : vi kommer dö!

thea : as garv !

mamma : får vi avsluta ?

anden: ja

POFF SÅ FICK STRÖMMEN !



Kommentarer
Postat av: Anonym

hur spelar man? :)

2010-11-02 @ 23:47:10
Postat av: svar :)

man tar ett papper och ljus sen skriver man star sen a b c och så vidare till ö sen skriver man 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 sen skriver man ja nej kanske och sist skriver man mål man startar med att man säger nu tillkallar vi anden tio gånger och man måste vara seriös.

man ska alltid vara seriös och när man avslutar måste man fråga anden först om han säger nej är det bara att fråga fler frågor tills han säger att ni får avsluta .

om det står 666 så måste ni avsluta för så har ni tillkallat djävulen .

glöm aldrig att säga tack efter ni har spelat .



det var nog det :)

2010-11-03 @ 12:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0