jag slår vad om att evelyn kommer lägg in det här på sin blogg nu ! alla kolla på evelyn och nickar..

yeeehhh
sjuk pigg !
det är så här att energi dryck kan dra åt helvet för så här är det att det funka inte jag blir inte pigg .
istället så dricker jag kaffe vissa tycker det är sjukt äckligt men det kanske inte är så särsklit gott men det funkar !
aja jag sov i tre timmar idag drack kaffe på morgonen så jag var sjukt pigg fats jag kände mej lite små drogad för jag skratta åt allt.
varenda lektion sa dom att jag fick gå ut om jag inte sluta skratta ,
men det var så roooligt ju.

linus satt bakom mej och lajla på so lektionen han ba evelyn vad är det här för land och peka på medelhavet
" as garv" det är österike linus.
huvud staden då ?
åhh det är ju budapest
är vit ryssland rysslands huvud stad ?
ja .

så sjukt kul


Kommentarer
Postat av: johanna

frågestund på bloggen, regler och annat hittar du på www.johannaaakarlsson.blogg.se , fråga gärna en eller flera frågor :) puss



2010-11-14 @ 19:50:00
URL: http://johannaaakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0