valborg

hej det var ett tag sen kan ma nsäga :O hahah
allfall jag ska börja med att säga att jag ska svara på min frågestund med varje gång jag har försökt att göra det stängs det ner . men nu ska jag inte ge mej :D
jag ska börja med att säga att jag älskar valbrg har tyvärr inga bilder från valborg men jag har blå märken ..
i fredag var det invingning på skolan haha det kom massa mäniskor och prata sen släppt små barnen massa med helium ballonger . det var lite små coolt efter det fick vi tårta och fick gå hem :) lajla kom till mej vi fiiiixa oss lite och sen kom resten :D vi åkte till folkespark :D åkate massa karuseller . när vi var på väg dit prata dom att dom ville åka till fyrby för det var massa karuseller där och jag trode inte riktigt på de . sen så åkte alla till mc utan jag oh lajla för vi ville stanna vi fortsatte ha kul och sen kom emelie och och madde för dom andra hade åkt hem till mej . haha sen åkte vi en karusell som han so, körde var full så fan vad vi flög jag har nog aldrig haft så ont som då haha i en kvart satt vi i helevtes karusellen fan vad taskig han va :P
emelie jag madde och lajla spårvagen så vi kom hem vid 12 efter slagsmål dörrar gick sönder och massa haha bästa valborg ändå flickor <3

det här är med ena arm


 här är den andra

där är mitt lår

 här är mitt andra lår


 sen hade jag på båda höfterna men dom har försvunnit :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0