freeedag

hejsan idag vakna jag klockan kvart över 6 TRÖÖÖÖTT allafall jag fixxa mig sen tog jag spårvagnen till lajla , vi gick ner till himpa för att orientera jag tog massa bilder men det gick inte att ladda in när jag och lajla gjorde bort oss hahahah sen allafall så kom vi tbx till skolan tjugo över 9 och nästa lektion skulle börja halv JIPPPI ! haha vi kom 20 minuter försent fast läraren förstod så det gjorde inte så mycket :D
efter de vr det matte . sen åkte jag hem för vi skulle begrava morfar eller vad man säger , vi skulle allafall sätta ner unan i marken . jag vet inte riktigt vad jag ska göra i kväll kanske blir det att åka till julia men får sen

puss





Kommentarer
Postat av: Krullett

klart som fan du ska till Julia!

2010-05-07 @ 17:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0