stockholm! :)

hejhej nu ska jag berätta lite om går dagen :D
så jävla kul var det asså ni fattar inte hur kul det var minnen för livet ♥
det kommer komma massa med bilder som jag har tagit ÄLSKA ÄLSKA ÄLSKA
haha vi träffa dessie när vi höll på att plocka i hop efter alla artister hade sjungit vid 10 hon kom där och gick med sina höga klackar i gruset .
aja vi åkte vid halv 11 kanske efter ewelina och emma går och skriker NORRKÖPING HÅLLER PÅ PEKING mitt i stockholm haha mina gullungar men ni var ändå pinsama kommer snart bilder hur jag gick på kvällen för jag skämdes.
vi åkte till mc och åt lite sen raka vägen hem . kom hem vid 1 typ höll inte reda på tiden jag kom hem börja skriva på in redovisning och somna vid halv 2 kanske. trött..

på väg upp jaaao

evelyn goes nyttig

doggelito


frispårkan
när vi står vid scenen och "vaktar" eller vad man säger



play

norlie och kkv SKIT BRA !

och sist men inte minst lazee



på väg hem hahaha skämdes sönder på mina gullungar som sjöng mitt i stan 
HAH

               




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0