stan med bäääästa

hejsan :)
idag vakna jag vid 10 och jag kolla på tv och så :)¨
vid 1 foljde jag mamsen ner till tåg stationen hon skulle åka till arlanda ..
kommer sakna henne .
vid halv 2 kom lajla jag sprang upp och bytte om sen så gick vi ner till stan :)
jag kolla och kolla men hitta verkligen inget ..
men aja sen åt vi på mc
vi sprang in på hm dom sista tio minutrana innan det stängde då hitta ett spetts linne och cykelbyxor.
sen åkte vi hem till mej och då kolla vi lite på a walk to remember :)
lajla åkte hem vid 6 . jag gjorde i årning mej lite och åkte ner till stan det vcar rådsmöte jag fick reda på att i morrn ska jag åka upp till stockholm på en musik gala med kändisar och jobba det ska bli jätte kul :D
nu är jag hemma och ska fixxa lite tills i morrn

puss


slänger in en bild på solglasögonen jag köpte i gå


Kommentarer
Postat av: emma z

kommer bli bäst !

och du kommer jobba med bästa emma ;)<3

2010-05-24 @ 14:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0