HÄLP mej för fan

nu sitter jag här och försöker att komma på ett serie att följa varje vecka eller dag i say what ever.
nu när alla serier jag följer är slut och till och med ghost whisperer är inte längre inte i går eller i dag jag får pannik :O
då måste man ju plugga :P
det gör jag inte ändå ..
ÅHH jag blir så arg mamma och kenneth är i väg nånstans och jag måste prata med nån jag rinde lajla men hon skulle se på efterlyst :S det kanske man ska börja följa men det är inte så min stil, eller kanske lite .

har några fråger till er :D

1. följer ni några pogram ?
2. är det bra vad handlar det om ?
3. har ni några förslag till mej :O


Kommentarer
Postat av: julia

1,jersey shore,greys anatomy:)

2,yees

3,dom jag skrev på 1an?;D

2010-05-12 @ 21:25:41
URL: http://juliasbloggisbest.blogg.se/
Postat av: svar till julia

vailka dagar går dom ? :)

2010-05-12 @ 21:28:42
Postat av: emelie

1. ugly betty , desperate houswifes , cougar town

2. det är bra det handlar om saker , det går på tisdagar

3. ja på disnay channel finns det massor av saker som passar dej ! tex . phinias & ferb eller fairly odd parents eller kanske hannah montana ! :D

2010-05-12 @ 22:41:58
Postat av: svar till emelie

okeej då vet jag taack emelie ;)

haha vem är det som kollar på disneychanel ? :O

2010-05-13 @ 12:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0