haha lite sent men svaren på frågestunden :)

Postat av: juliaaaaaaaERIKSSON

vad är det som är så specielt med mig?
haha du är sämst :D

Postat av: jullliiaaaaaa

why am i soooo hot??

för jag är hetare

Postat av: juliaaaaaaaERIKSSON

gillar du disneychannel?behöver inte svara jag vet redaaaaan moaha
haha kollar aldrig på tv längre ty mer än ghost whisperer

Postat av: julia

vad gör mig så unik?;)

hmmmmmm ? :P

Postat av: julia

gröna eller röda äpplen?-.-

GRÖNA

Postat av: juliaaaaaaaERIKSSON

min kamera äger dig?
haha min kamera är bättre än din kamera på alla sätt megapixel och zoom och allt .
och sen så kan inte din kamera äga mej för jag har bättre syn än din kamera ;)

Postat av: juliaaaaaaaERIKSSON

ta ut din plutthund eller din varg nån gång så kan vi gå ut tillsammans:)
går aldrig ut med dom :P men jag kan säga till när jag gör de ;)

Postat av: lajla

1. leka i helgeen ?
haha ja ;)

2. när blir du frisk kvinna ?
haha det var ett tag sen jag var sjuk men jag är frisk nu ;)

3. om jag säger handkräm vad tänker du på då ? HAHA
handkräm

4. justin bieber eller Jason Deruulooooo?
svååååårt

5. whyy am i soo sexyyy
för du är de

6. varför är du så söt ?:o
jag är inte de ;)
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Vilken sorts musik lyssnar du helst på =)?

allt :)
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Vilken sorts musik lyssnar du helst på =)?
allt :)

Postat av: rebecca :)

Skulle du fika eller nåt skit med mig , filip och despina ? :)
ohja redan gjort :)

Postat av: moa

vilka bloggar läser du ?
alla mina kompisars och kissie och foki :) 

vad får du din stil i från ?
:D <3
mig jälv :)

Postat av: sanna och rebecka

Vad tycker du om bloggen http://klackarnaitaket.blogg.se som var på Blogawards i höstas?
jag vet inte för jag har aldrig läst den :)

Postat av: ngn random bara !

när du torkar dej på toaletten viker du ditt papper eller gör du bara en stor ' boll ' ?

ja skulle bli väldigt glad om du svarade på frågan ! så tack på förhand !

tänker inte på de :S
Postat av: emelie syse u knoooooooooow :D

varför i helvete gick ni till skolsyster? :@(a)
för vu bryr oss om dig gumman <3


Postat av: emeliesyse ;)

är du singel ? (a)<3

ohhja ;)<3

Postat av: emelie IGEN ! woooooho !

tycker du om programet miljöhjältarna på bolibompa ? (h)

har aldrig sett de;)
Postat av: achmed abdulla

är du oskuld ?
ja

Postat av: marrrcuuuusss

vad heter du i andra namn ? :o hahaha :)<3
kristina maria :)<3


Kommentarer
Postat av: julia

fan va dum du är!:D<3

2010-05-05 @ 20:26:44
URL: http://juliasbloggisbest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0