cuuuuuuuuuuuuuuuuuuuup i morgon :D

hejsan har inte skrivit på länge.
i lördags var jag i sanden med mamma och mormor trägga julia där också .
sen sola jag typ i en timme och jag somna så hela jag var as röd när jag vakna verkligen jätte jätte röd :Omen nu har jag blivir brun hha.
sen kom jag hem och då gick jag ut vid 10 :)
på söndag var jag med min emelie vi tog typ tusen kort men jag kan inte ladda in några bilder nu för jag har ingen sladd och jag åker till partille i morrn .
allafall jag handla en stor vit lite hängig t-shirt/tunika som är lite genomskinlig så jag har eller grå gul buster haha alla har ros men inte velyn hon har gul och grå :P
sen så åkte vi hem till emelie hon har fyllt år förstår ni :D
vi tälta bada var ute mitt i natten klockan 3 typ och bada i sjön HAHAHHAHAH säger inge mer .
sen idag har vi badat och haft musigt :D
kommer inte skriva på en långt tag tyvärr hejdå ♥


OCH IDAG KÖPTE JAG  SEXIGA FÄRGGLAD PAR SKORSNÖREN ;)

Kommentarer
Postat av: Safira sheikh

Fin blogg



Http://smekizz.blogg.se

2010-07-11 @ 21:09:02
URL: http://smekizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0