I GÖTEBOOOORG

sitter i göteboooooorg kan börja med att säga att det var fan det bästa fan !
älskar göteborg ska flytta hit .
och det finns så jävla söööta killar också och alla känner inte varandra somman gör i norrköping .
fan vad jag älskart .
alla har åkte hem men jag ville stanna en dag till så mammsen och jag är hos en kompis till henne nu med dator!!!!!
kan tyvärrr inte lägg in bildern ..
men jag kan berätta lite ;)
tisdag vi kom ner gick på liseberg så jävla kul ;)
i onsdags var det match och massa mer :)
i torsdags matcher och haha massa mer :)
i fredags matcher disco HAHAHA tänker inte säga vad som hände dumt av mig .. ;)
i lörsdags matcher vi åkte ut med kom till 16 dels final .tog vi en liten sväng på liseberg sen in på discot var inte så kul gick runt i göteborg med några hetingar hahah ;)
i dag så satt jag och linnea och hälsa på alla killar norskar tyskar fransmän svenskar osv.
haha sen så kolla vi på final matcherna . jag vill verkligen inte åka kommer sakna allt grymt mycket älskar er tjejor ♥

bilder kommer snart

ni måste kolla länkarna

http://www.partillecup.com/swe/index.php/webb-tv/?film=2994
http://www.partillecup.com/fotoalbum/default.asp?ID=5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0