ja inlägget säger allt ;)

nuuuuu är evelyn tillbaka ;)
haha var och campa och var på visefestivalen. linnea (L)
i fredags så kom vi ner och då börja oturen typ hahahaha .
1. fullt på campingen
2. fanns inget annat ställe att campa på
3. linnea och jag sminka oss och bytte om i bilen.
4.linnea och jag fick för oss (jag) att några barn blev kindnappade ( som dom blev jag är fan 100% säker )
allafall vi gick efter och då fråga dom ungarna massa sen så såg dom att vi fatta och börja gå efter oss .
5. mamma tappa sin mobil
6.vi campa på nån konstig plats med sjö utsikt med det gick ju så där för att det var inget fint bakom haha.
7.när vi fick plats på campingen så börja det regna när vi skulle sätta upp tältet inne på campingen.
8. när vi hade fått upp tältet så kom en som jobba där och sa att det var det sämsta stället att sätta tältet på för att vattnet kommer rinna ner som en flod . så vi packa ner allt och linnea och jag var i bikini och alla vi bar bort tältet .
9. när vi hade fixat allt så skulle vi precis gå till poolen men då stängde dom precis för det börja oska .
10. haha sen gick allt skit med sminket och håret på kvällen så stanna vi kvar på campingen och det fanns så jävla många där ( kiiiiillar ) haha sen så tänker jag inte berätta mer för det var as pinsamt ;)

idag har allt varit jätte bra linnea och jag hyrde en trampbil haha det var as kul vi körde in i allt hah
pusssssss

har fortfrande ingen kamerasladd får tbx den snart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0