har inga bilder det får ni leva med ;)

men hej :D
jag tycker jag har blivit lite bättre på att skriva nu :cool: hahah
ajaj jag vakna vid 11 typ .
linnea kom till mig vid kanske halv 2 :)
hon platta mitt hår och så fixa vi oss lite sen drog vi ner till stan och kolla lite , jag bestämde mej för att lämna pengarna hemma för jag bara handlar upp dom , så nu idag var första gången i veckan jag har inte handlat nått .
aja linnea köpte en parfym samma som mig fast i jordgubb den är niceeeee hihi, sen köpte hon ett presentkort till hennes mamma på 500 det var jätte gulligt tycker jag :)
och en t-shirt på t-shirt store till sin bror en väska sen tror jag inte hon handla nått mer.
sen mötte jag felicia och linn lika söta som vanligt haha ;)
aja vi satt oss på mc och sen träffa vi august vi gick runt på stan och kolla lite sen tbx till mc. vi åkte ner till rececentrum vid 6 vi satt där tills hans buss kom sen drog vi hem till mig men linnea skulle typ hem direkt så jag tog bussen till annika som är mammas kompis för jag fick inte sova ensam hemma :S asså tror hon att jag ska ha fest eller hehe..

puss på er ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0