[email protected]

men heeej :D
måndags sov jag hos linnea det var mysss :D
vi satt och skulle vara vakna hela natten i gen men det gick sjukt dåligt vi somna vid 1 hah
vi satt med en varsin laptop och nörda dator hahah sämst .
på tisdagen så åkte vi in till stan med emelie vi stod i typ en och halv timme och kolla på några som dansa vid halv 7 åkte vi hem linnea åkte hem direkt :( men emelie kunde stanna ett tag till vi fick reda på att det var utebio så vi gick på det sen sov hon hos mig :)
och tro det eller ej hon somna vi ett och sov till 20 över 12 :O jag blev förvånad :) börja likna mig lite nu gumman va hahah ;)
hon åkte hem vid 2 , nu sitte rjag här och fixa mig för lajla kommer snart mycket att prata om hah ;)
vi får se vad vi hittar på idag :)
imorrn kommer min ebba till norrköping massa skoj och på fredag ska jag till henne mer skoj :D hihi
kanske inte skriver då .

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0