färgat håret och jag är blond ;)

hej :)
nu har min beeeesta ebba kommit lika cooool som vanlig HAHA
hon kom vid 11 då gick vi typ runt här hemma hah
men vid 1 så gick vi ner till stan ja mitt andra hem nu för tiden :)
jag bestämde mig för att inte köpa nått . men som vanligt så köpte jag något haha
solglasögon steeeeeek .
haha nu sitter vi vid varsin dator och nördar och jag har en känsla av att min laptoplägger av snart fför jag har haft av sladden :O hur lyckas man med det ?
i morrn ska jag till björkvik LÄNGTAR :)

puuss

Kommentarer
Postat av: feliciaboman

lägg in en bild på ditt hår då :o

vill ju för i helvete se din söta sak :D <3<3

2010-08-01 @ 21:45:29
URL: http://feliciaboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0