ebba min sötaaa

hahah evelyn baxa ebbas dator för ett litet tag ;)
kände lite data behov efter dagen .
vi vakna vid 12 typ . vi gick upp och åt frukost kolla på tv satt mer vid datorn aja sen fixa jag mej för ebbas mamma skulle komma och hämsta oss för vi skulle hem till ebba i björkvik det ligger en halv timme från norrköping om alla undrar i skogen och tro det eller ej men jag har bott där ;) i skogen bland älgar vildsvin och jag har till och med sett en varg det är lite cooolt :cool:
aja ingen socail jävel ville hitt apå något med oss tycker det var lite drygt men men , ebba och jag har haft kul i allafall :)
hoppas studsmatta gått in hoppas mer stundsmatta cyklat runt hela björkvik hoppat mer stundsmatta och nu kollat på tv och i mitt fall satt mig vid datorn :)
ebba har snott min mobil för hennes pengar är slut så nu är det nog dax att ta tbx den har hört att hon pratar med nån 94 haha måste ta reda på vad dom pratar om

puss

slänger in en gammal bild som jag hitta på ebbas dator ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0