ebba månsson♥

jag har nu känt dej i tre år och jag saknar tiden med dej grymt mycket .
jag kom i håg fösta dagen i skolan och du ba heeeeeejjjeeeee jaaaaaaaagggg heeeeeterrrr ebbbbaaa (hopp hopp hopp) hahah såååå söööööt.
och alla nördiga stunder med gossip girl och sims hahah .
saknar dom.
sommaren 09 med dej var bääääst . när vi var i stockholm i 4 dagar och grönalund det slår allt gumman <3
kan alltid prata med dej om allt och du betyder grymt mycket . har ju inte sett dej på ett halv år :O
jag får pannik EBBA!
du är helt underbar och grymt söt och snäll:)
alla minnen med dej har varit bäst.
måste ses NU .
älskar dej ebba månsson♥



Kommentarer
Postat av: ebba månsson!

jag älskar dej ! §§§§§§§§§§§§§

OCH VI SKA SES

NÄR KAN DU ?!

och bli inte sjuuuuuuk !!!!!!!!!!!!!! :D

2010-07-03 @ 21:56:04
URL: http://ebbamansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0