caaaaaaaaaaaaaaaaaam suger !

hejsan :)
jag är tyyyp sur.
kamera sladden är inte tbx !
asså jag döööööör 100 gånger om aja.
i måndags var vi på stan jag handla en t-shirt från gina det var länge sen jag handla på den affären :O
aja vi mötte upp emelie och linnea men lajla åkte hem så emelie jag och linnea gick ner till mc sen handla vi lite :)
efter det gick vi hem till mig och fixa oss till utebion all tyckte det var tråkigt med evelyn eriksson är posstiv i alla lägen så det var inte så tråkigt :)
sen sov linnea och emelie hos mig .
på tisdagen åkte vi och bada med mamma linnea emelie och såklart moaaaaaaaaaaaaaaaaaa :)
sen åkte vi till svärtinge jag skulle sova hos linnea vi grilla och hade myyyysigt :)
idag vakna jag hos linnea hon väckte hem jätte snällt faktist hon gjorde inte som emelie och slog till mi med en kudde i nacken . vi gick upp och åt frukost ute ;)
mamma ringde och sa att hon stod utanför jag ba assså va?  jag stannar hah så då åkte hon hem .
linnea och jag åkte hem till mig fixa oss lite sen kom emelie och vi åkte ner till stan hitta två transparanta shortor hoppas det blev rätt stavat nu haha transparanta shortor betyder allafall att dom är genomskinliga.
nu ska jag se om det är nån roilig att prata med på msn eller helst telefonen för jag hatar mitt tangentbord -.-
imorrn min beeeesta thea ;)

pusssss

lite kläder jag har köpt
fick inte med alla för dom ligger i smutsen får nog se dom nån alla gång ;)





haha mitt älskade peace armband

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0