bytt stil jaaaao

heeellooo
vakna idag vid 12 av att mamma sa att vi skulle åka och bada ;D
glömde kameran.. aja men det var as fint vatten man såg igenom as mycket till och med när jag vicka på liltån ( som är en av mina dolda talanger) hah
moa bada som hon aldrig hade sett vatten förut men vi hade åkt och badat med henne på kvällen innan .
konstig hund är hon :D
aja vi åkte hem vid 2 :)
sen vid 5 var jag med lajliiiiis vi cykla tanemcykel och hälsa på ebba på ssc hade inte träffat henne på as länge fan .
men det var kul sen åkte jag och lajla hem typ eller vi lämna cykeln och gick runt , sen vid halv 9 åkte hon hem och nu sitter jag här och jag tycker alla ska läsa min blogg och även du ;)

xoxoxoxox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0