:) <3

hejsaan:)
´nu ska jag berätta lite kort om fredag lördag söndag :)
i fredags var det lite folk här hemma trevligt trevligt :)
vi gck till mc och sen tbx hem till mej .
i lördags vakna jag klockan halv 10 av att linnea xd
haha
sen så gick vi ner till stan och lämna tbx mina uggs för dom var sönder.
sen gick vi och laga min nya jacka som dragkjedjan hade fastnat för jag är bäst på att knäppa xd
haha sen vid 9 kom mer folk hem till mej :)
sen åkte dom hem och så kolla vi på hipp hipp hora xd
idag hörde jag linnea klockan 8 på morgonen gå upp xd
hah sen efter ett tag så somna hon om till 10 och då hade hon gått upp och gjort i årning sig xd
jag vakna klockan 11 av att linnea satt och kolla på mej .
vi gick upp och åt frukost sen åkte hon hem och jag åkte och köpte lite nya kläder till fjällen :)
efter de åkte vi ut till mormor och gick ut med moa i skogen och jag lovar att bilder kommer :D hahaha hon var helt vit ;)

det var lite.
pusss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0