bästa dagen med bästavän

hejsaan idag var jag med min bästa lajla (; vi var ute i folkparken och tog lite små roliga kort (Y) sen gick vi typ hem till mej lite och efter de åkte vi hem ill lajla vi as garva till massa ;) lajla ville kolla på film och så gick vi till eneby centrum och köpte choklad (Y) lajla och jag astt oss vid datorn när vi kom tbx det var trevligt och nu sitter jag här och fick nyss reda på att jag inte skulle åka till stockholm i morrn för tunnelbanerna inte gick typ , så vi ska åka upp i mars .
lajla och jag har slagit vad om en sak och om det händer ska hon slå mej och om det ite händer så får jag slå henne TOPPEN (Y)
ÄLSKAR DEJ BÄSTAVÄN <3






Kommentarer
Postat av: lajla

jag älskar dig bästavän!<3

2010-02-23 @ 20:47:57
URL: http://laajlaas.blogg.se/
Postat av: svar till lajla

och jag dej!<3

2010-02-24 @ 10:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0