:*

hejsaan idag är det min otursdag 
jag fick målafärg på min nya tröja..
sen var det hem mitt silkesdroppar som var typ helt nytt hade runnit ut så då var det 200 kr i soptunnan.
sen så tappa jag bort mina nycklar
och min telefon blev dränkt i silkesdroppar
sen fick jag stearin på mina uggs och efter de så gick dom sönder igen fast den här gången går det att laga.
sen så är batterierna slut i min kamera för jag glömde stänga av den så det blir inga nya bilder idag..
jag hatar snö det är så fittigt kallt
jag vet inte riktigt vad jag ska köpa för skor nu.. det blir dom femte skorna den här vintern .
jag hatar VINTER SKOR
jag älskar uggs men ändå inte .. jag önska att jag hade min mammas strolek så jag kunde ha hennes äkta uggs..
sen har jag allafall varit å handboll idag det var roligt :)
puss :*

Love EvelynEriksson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0