torsdag



hejsaan mina yggs är sönder igen , jag köper fan nya varje vecka nu..
så nu har jag börjat använda mina converse dom är fan bättre . jag är ju bara i skolan hela tiden så jag är ju inget i snön. men det blir väll att köpa nya vinerskor och byta min nya jacka för den har också ått sönder..
sen har alla mina tunna tights gått sönder så jag måste köpa nya såna med och silkesdroppar som har runnit ut den här veckan.. HATART
jag vill ju ha uggs..
men snart blir det privatlektioner i sång .. asså jag är jätte nervös jag hatar att sjunga för folk för jag kan inte vara serriös.. men idag ska jag klara det !jag skriver sen hur det gick ;)
men idag var det allafall skola och det hände en sak som var rätt så läskigt ..
men puss så länge

Love EvelynEriksson

Kommentarer
Postat av: sara

vart har du köpt conversen? :D

2010-02-10 @ 17:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0