puss:*

hejsaan
i går var vi på ektorps discot.
det var faktist inte så kul men jag var ju med mina sötaste så dom gjorde roligt :)
hahah det börja blinka as mycket med lysset och vi dansa för fullt sen stanna jag bara och kolla på emelie och vingla , hon ba evelyn är du hög eller ? ja ba jag är snurrig hon ba det är som i en dröm jag ba va ? hahha det var lite småroligt för man såg knappt nått det bara blinka xd
sen åkte linnea och emelie med hem till mej vid halv 12 gick vi och skulle köpa godis xd
vi satt oss och kolla på film och sen somna vi .
klockan 05.00 då ringde calle och klarvacken som jag var hahahah xd så svara jag linnea fick största dampet hon ba lägg på jag vill sova hhahaha sen så lös min mobil hon ba det lyser i mina ögon hahah det är lite små roligt att reta henne i bland min söaste linnea :)
jag vakna av att linnea och emelie sitter och säger klockan halv nio var är godiset . hahaha vi kolla på film och nyss åkte dom hem .
det är riktigt kallt idag så det blir väll att stanna ´hemma i kväll..
puss


Love EvelynEriksson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0