inte skrivit på ett tag ..

nu var det ett tag sen ..
u onsdags spela jag min första match och det gick väll bra :)
sen när jag skulle åka hem börja jag blöda hur mitt öga jag hade ett sår inne i ögat och utanpå ..
men när jag kom hem fixa jag de
i torsdags var det skola sen solosång sen plugg plugg plugg .
jag kan ju inte säga att det gick bra på proven xd
haha idag vakna jag av att jag inte kunde öppna ögat för var från mitt öga hade åkt ut och klibat sej och sen torkar .. så jag fick sitta med vatten och massa för att få det bra, det gjorde jätte ont:(
sen när jag kom till skolan hade vi idrott ocg efter de engelska prov och efter de matte prov och efter de franska prov och efter det var det slöjd och sen hem ..
nu ska evelyn fixxxa i årning sej för i kväll blir super roligt (Y) haha
puss så länge


Love EvelynEriksson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0