ingen skola idag (Y)

hejsaan (:
idag så fick jag upp klockan kvart i 8 sen börja skolan 10 över 9
när jag tog spårvagnen på morgonen så kom den försent .
sen när jag kom till skolan fick jag reda på att buss trfiken och spårvagnarna är avstängda för att det snö så mycket..
vid 10 fick vi reda på att alla som bor i svärtinge och som bor inne i stan och inte i eneby eller haga . vi måste åka hem . för säkerheten eller nått, så då fick vi åka hem och nu sitter jag här och har as tråkigt ..
jag skulle vara med lajla idag..
jag vill bara att snön ska försvinna ..
tänk om det blir en ny istid haahhaa
nu ska jag lägga mej och kolla på film .
skriver mer sen puusss:*



Love EvelynEriksson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0