en lång dag i en bil

hejsan :)
nu sitter jag i bilen har precis åkt från gävle där vi åt på mc :)
jag gick upp klockan 05.45 trött-.-
haahh nu sitter jag här längst bak i minibuseen och har det super trevligt med ewelina och emma :)
jag har inte pluggat nått men det får jag göra på hem vägen ca fem timmar kvar tills vi är framme xd
jag orkar inte sitta still mer :)
men nu har jag ju min bebis här , hur skulle jag kunna leva utan min datorn haahahahha
nu sitter jag och lyssnar på emma och ewelina som sjunger i kör ;)
nu  har jag en timme och en kvart kvar till datorn lägger av xd hahahah
jag har verklien tråkigt så det kommer bli ett långt inlägg haha
igår så somna jag typ vid 2 eller halv 3 så det var inte så mycket sömn hah
puss så länge jag skriver mer i kväll

Love EvelynEriksson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0