dagens



heejsaaan:)
idag så gick jag upp klockan 7 och sen börja skolan tjugo i 9 .
när vi börja hade vi slöjd
efter de var det svenska sen heltid
när klockan var halv ´12 fick vi reda på at vi inte hade nån mer lektion så madde och jag satt och jobba medans vi vänta på alla andra som hade lektion (Y) haha
sen tog jag spårvagnen hem . satt mej vid datorn direkt som vanligt
klockan fem över tre börja ghost wisperer älskart
klockan 5 var det teater, vi fick reda på våra roller hha jag och rebecca ska sjung (Y)
mu sitter jag gär och dampar på min dator! den vill inte att jag ska ldda in bilder helt plötsligt.. jag ska börja använda min laptop mer tror jag .
puss

Love EvelynEriksson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0