yes

i går så var jag ju somsagt med mina älsklingar på stan köpt ganska lite grejer jag handla inte äns upp mina pengar:O
allafall efter stan åkte vi hem till emelie i svärtinge , vi kolla på en film och sen tog vi bussen tbx till stan och vara ute sen på kvällen . efter de sov dom hos mig myyys.
vi somna vid 4 jätte trött var jag.
allafall idag åkte dom hem vid 1 och nu har jag diskat hängt tvätt städat rummet och varit ute med moa jag är stolt :D
för det får jag löshår som mamma skulle köpa till mig idag men hon ringde nyss och sa att det inte fanns den färgen bla bla blaa så får se om det blir nått för jag vill ju inte ha olika färg på håret ...
får se om det blir något roligt i kväll med alla :)


det var bara jag linnea madde emelie och emelie ;)

                                                     har en till men har tappat bort den hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0