herregud min mamma ser ut som pippi i håret :O



varför hatar man dessa mobiler jooo för dom suger !

först hade jag den vita inne på lagning när jag fick tbx den gick min rosa sönder när jag fick tbx min rosa gick min vita sönder oh nu är båda sönder jag får damp på det här !
tagit ut 2000 tusen nu från mitt konto för jag kommer inte i håg kåden till mitt fucking kort :S
aja ska se om det blir en ny mobil kanske det blir en ny plattång och BRA smink .
åker ju till öland på fredag klockan 6 :O min bääästa linnea följer med :)


låtar som har fastnat på hjärnan :O

djungelvrål





äger

  går inte lägga in från youtube :S så jag länkar
http://www.youtube.com/watch?v=HQzpjIacwjw&feature=related

MIN MAMMAS FRILLA JUST NU :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0