hoppsan

haha en kort om går dagen

träffa folk
vi gick hem till mig
dom åkte hem vid halv ett
vi somna 2
idag hitta vi en hund
vi gick till polisen
satt där i en timme
dom sa att den kunde vara hos mig istället tills dom hade hittat ägaren
skrev upp massa nummer
gick hem
vi hitta ägaren
vi gick till stan jag köpte clips och hårspray
åt på mc
gick hem till mig och sydde löshår
emelie och linnea åkte hem
jag gick ut med bonnie
sen åt jag
och nu sitter jag här :)
hehe fan vad roligt man kan ha;)



Kommentarer
Postat av: madeleinesundell

i love you to the end ♥

2010-08-13 @ 23:40:34
URL: http://madeleinesundell.devote.se
Postat av: svar till madde

och jag dej madde <3<3<3

2010-08-16 @ 13:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0