fullt beroende av mobilen

ja nu är jag tillbaka :)
dagen börja med att linnea kom till mig vi kolla på film mirrors eller nått hette den läskigt
sen fixa vi oss och drog ner till stan där vi mötte upp lajla och hanna vi fyra gick till fräcka frökens och fixa linnea och jag tog en varsin blåbärspaj lajla tog kladdkaka och hanna tog en chokladboll och latte :)
vi satt och prata ett tag sen mötte vi upp emelie vi gick runt på stan satt på mc gick mer runt sa hejdå till linnea gick ner till rece sen så gick jag hem och då åt vi lite sen sitter jag här och ska ladda in bilder från telefonen till datorn det går ju så där hahah får se om det kommer upp något snart så ni får se lite bilder ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0