fan vad dålig jag är på att blogga :O
allafall i fredags var jag med emelie syse linnea lajla emelie jämtheden julia hanna Angelicah marcus lukas rasmuz och oskar jag tror inte jag har glömt nån nu va ?
allafall vet inte riktig vad vii gjorde typ kolla på film hahah BÖÖÖGFILM Jag dööör sen tog linnea och madde ett dopp med kläderna i poolen sen så putta jag i emelie :) vi skulle ta halv 11 bussen och vi sprang som fan :O haha nejdå med det var grymt mörkt och man såg verkligen ingenting vi hann precis med bussen :)
lukas oskar och rasmuz gick av vid eneby så jag fick åka helt själv i 5 minuter ush läskigt :O

aja i lördags var jag med dom igen fast inte alla då men vi var hemma hos emelie och vi kolla på film haha läskiiiig ..
madde åkte hem vid 10 rasmuz och oskar åkte hem vid 12 och lukas åkte hem vid halv 1 och jäääämtan gick hem vid 1 linnea jag julia och hanna sov kvar :)

idag så var jag med dom hela dagen det var myyyys vi åt pannkakor till frukost puss på er
nu blir det att usssh jag vill inte äns skriva.. plugga

Kommentarer
Postat av: kolla bloggen så vet du :)

och vi dig evelyn<3

2010-08-29 @ 20:04:42
URL: http://bbrawniiiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0