det är sexigt ;)

haha
efter en dag av packning :O
serriöst om inte linnea var här och städa mitt rum strök mina kläder och packa min väska skulle jag dö :O
älskar dej gumman :)
allafall jag och linnea har blivit besatt av nummret 23 i den där filmen the number 23 hahah
efter linnea strök mina kläder skulle jag packa i dom i väskan och jag hitta dom inte :O
vi leta i en timme överallt .
sen satt linnea och jag i mitt rum och då börja min video låta och sättas på jag ba va? sen kolla jag i lådan under videon så låg mina kläder där jag ba ASSSÅ VA ?
först har jag inte andvänt min video på jag vet inte när sen så blev allt 23 vi är lite störda jag vet ;)
nu har jag allafall packat och vi ska vara borta i 3 dagar och jag har med mig 20 tröjor typ överdriver inte :)

haha puss så länge det blir nog sista inlägget innan jag åker eller så kanske jag hinner skriva ett i morrn klockan 5 på morgonen hah




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0