hihih

herregud det var länge sen jag skrev :O
vart ska jag börja ?
vi fick påsklov förra torsdagen då åkte jag ner till skåne haha thea och min roliga humor i bilen HOST
på fredagen kolla jag på felix när han spela match dom vann alla matcher den där dagen :)
sen åkte vi hem till tåget ja tror det eller ej vi bodde i ett tåg :O haha dom hade gjort om tåget till ett vandrarhem ganska coolt faktist fast trångt haha
thea och jag dela rum sen fanns det ingen ström i vårat rum så det gick inte att platta håret hah
på lördagen vann som det första matcherna sen när det var en match kvar för att komma till finalen så gick det inte så bra dom förlora med en boll i sista sekunden.
då var det bara att åka hem det kändes som att det var kortare hem än dit .
på vägen hem var det allsång i bilen allafall jag och thea :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0