cooooolabananer

hejsan det var ett tag sen jag skrev igen men jag har varit så upptagen hela tiden så jag har typ inte sutit vid datorn :)
men nu skriver jag allafall.
i torsdags var elina jag och andreas och kolla på alice i underland i 3 D vi fick ha såna snygga glasögon på oss (Y) haha det var toppen bra .


i fredags gjorde vi inte så mycket:)
på morgonen åt vi amerikanska pannkakor det var skit gott:)
sen den hyrde vi film köpte godis åt tacos gjorde marängswish toppen gott (Y)
i lördags  var jag och elina inne typ hela dagen hihi sen satt jag upp håret och åkte till linnea


idag vakna  jag hos bästa linnea vi gjorde i årning oss lite och gick ner till "nedre" som dom kallar de :)
allafall där träffa vi emelie och emelie vi år glass sen åkte vi hem till linnea :) hahah vi "lekte" jätte mycket i skogen HAHAHAH puss på er tjejor :)<3

linnea och jag var lite coola och tog kort ;)








nu ska jag vara lite cool och skriva min outfit (h)



solglasögon- ginatricot
scarf-bikbok
jacka-lindex
armband- ginatricot
t-shirt-ginatricot
linne-ginatricot
tunna special tights så dom inte går sönder så lätt- nån affär
skor- mamma köpte har ingen aning ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0