knaaaas

skolan idag jag vakna klockan 7 (Y) hhaha fixxa mej as snabbt har typ tappat lusten att fixa mej .
allafall tog spårvagnen som jag inte missa (Y)
slöjd på morgonen och fan vad jag jobba bra haha jag har haft två lektioner att göra min tröja som jag ska ge till behövande barn typ :D allafall nu har jag bara att sy dit ärmarna så jag är klar nästa gång :)
sen var det svenska vi gick till bibban och låna en bok HAH evelyn läs bok xd
sen tog jag också den men fyra hundra sidor men grattis evelyn!
allafall efter det var det heltid lajla och jag jobba med FRANSKA höhö
asså jag ska få reda på mitt prov i morrn tror jag :O jag är as nervös
hah sen var det mat ush det var faktist inte så gott
sista lektionen NO asså jag gillar inte fysik haha
hem sov och träffa några och åt glass :)

puss


Kommentarer
Postat av: HON SOM ÄLSKAR ROSA ! :D

finaste evelyn ! <3

2010-05-03 @ 16:38:11
URL: http://bbrawniiiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0