hatar rubrik

skoooolan idag börja klockan tio över nio med heltid jobba ganska bra faktist
sen allafall så var det franska ae fan det gick inte så bra kan man ju inte säga fast det var ett svårt prov och halva klassen blev inte godkända men jag var ganska nära faktist .
om jag hade fått några poäng till sen var det mat HATAR FISKGRYTA :S
ingen no fick jobba heltid i stället efter heltiden var det engelska jobba skit bra (Y)
sen var det hem och nu ska jag plugga och städa mitt fucking dumma rum .
btw jag har ingen laddare den är hemma hos linnea och jag har inte haft batteri i telefonen på ett tag kan man säga .

puss 

Kommentarer
Postat av: julia

när har du tänkt att svara på frågerna då?;O

2010-04-28 @ 19:32:34
URL: http://juliasbloggisbest.blogg.se/
Postat av: svar till julia

haha jag ska men varje gång jag har gjort det så har datorn stängs av xd

2010-04-29 @ 19:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0