förföld,poliser,och as rädd

hejsan :D
idag vakna jag as tidigt :O
hha idag var det uppträdanden på teatern :D
vi spela två ånger idah det var kul .
sen kolla vi på några andra dom var as bra asså älskar pjäsen :D
allafall sen kolla vi på en annan pjäs och då kom det en gubbe
han satt sig precis brevid oss fast det fanns as mycket plats överallt men han vill just sitta brevis oss .
allafall han satt och asså stor glodde på mej hela teatern det kändews as obehagligt :O
sen var det slut vid halv 10 då skulle jag gå hem och han gick typ samtidgt som oss jag tänkte inte så mycket då men sen såg jag att han saakta in jag ba jag ska knuta skorna och jag satt mej ner på marken och kolla upp om han skulle gå men han stanna och stor glor på oss . sen så gick vi över kungsgatan och då gick han samma väg och då stannar vi vid solariumet men dom står och kolla på tider och fattar typ ingenting och då stannar han upp och as glor på mej för jag kolla sen skrek han och börja gå efter och slog med knutnävarn och ville verkligen slå oss så han börja springa efter och jag fick panik jag sprang alla jag hade och det gjorde dom andra också sen asså sprang vi till teater där ringde vi polisen och dom kom direkt och sen så fråga dom om dom skulle köra hem mej men precis då kom mamma . asså jag är jätte rädd att jag träffar han igen :'(

Kommentarer
Postat av: madeleine

jävla idiot :s<3

2010-05-01 @ 19:03:20
URL: http://madeleinesundell.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0