bästa tjejerna

i söndags var jag med bästa lajla :D
vi hade jätte skoj bääääästavän
sen åkte hon hem vid 6 och då ringde bästa emelie :D
hon fråga om jag ville stan och äta med madde linnea emelie och emelie:Ö)
vi åt på gu va gott fast jag åt inget för jag var inte hungerig . vid halv 10 åkte vi hem :)
i måndags var jag hemma hela dagen sen var det handboll (:
i tisdags var jag med bästa emelie linnea och lajla på stan vi hade det super roligt bästa flickor (:
i onsdags asså i går :d var jag först med emelie vi kolla på en halv film hahah sen gick vi ut med bonnie ajuste bonnie är här :D hon är grymt söt lägger in en liten bild sen :)
allafall sen åkte emelie till sjukgymnasten lilla gumman har ont i knät :(
sen kom hon allafall tbx :Defter ett tag kom också sötaste linnea vi gick ut och tog lite bilder :)
efter de såg vi klart på filmen och åkte hem till bästa madde när jag kom ser jag alla utan emelie stå vid busshållplatsen jag ba jaha ? haha dom skulle och hyra film så jag lämna mina pengar och gick upp till emelie vi såg på säg att du älskar mej som jag har sett typ 20 gånger haha :D
sen efter typ en timme kom madde emelie och linnea klockan var ganska mycket så linnea och emelie var tvungna att gå hem med madde jag och emelie kolla på filmen och FY FAN JAG DOG NÄSTAN FAN asså så äcklig och läskig samtidigt . alla fall sen sov jag hos madde och nu är jag hemma för bästa gävla borna kommer snart :D

puss så länge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0